27 C
Guwahati
Thursday, July 29, 2021

অসমৰ মুখ্যমন্ত্ৰীয়ে কয় ব্যক্তিত্বৰ সমস্যাসমূহ মিলাই লোৱাৰ প্ৰয়োজন, কা সন্দৰ্ভত সংৰক্ষণ থকা ব্যক্তিসকলক স্বীকাৰ অসমৰ মুখ্যমন্ত্ৰী বিশ্ব শৰ্মাই বুধবাৰে কয় যে নাগৰিকত্ব পৰিৱৰ্তন আইনক লৈ অসমবাসীৰ মাজত বিশৃংখলতা থকা স্বত্বেও, কিছুমানে অনুভৱ কৰিছিল যে তেওঁলোকক ৰাজ্যখনত সংখ্যালঘুলৈ ৰূপান্তৰিত কৰিব পাৰে, অধিক জনস্বাৰ্থত ব্যক্তিত্বৰ সমস্যাবোৰ মিলাই লোৱাৰ প্ৰয়োজন আছে। শৰ্মাই এনে এক ক্ষমতাত কথা পাতিছিল য’ত আৰ এছ এছৰ বছ মোহন ভাগৱতে কা আৰু এন আৰ চি ৰ ওপৰত এখন কিতাপ প্ৰেৰণ কৰিছিল, একেদৰে ধৰ্মনিৰপেক্ষতাৰ ধাৰণাটো ‘ভাৰতীয় সভ্যতা’ সন্দৰ্ভত চিহ্নিত কৰিব লাগে বুলি নিশ্চিত কৰিছিল আৰু বাওঁপন্থী বিৰোধীসকলৰ প্ৰতি ভগ্নাংশ হোৱাৰ বাবে সংবাদ মাধ্যমক দোষাৰোপ কৰিছিল। কেন্দ্ৰীয় মন্ত্ৰী জনে কৈছিল যে তেওঁ কাৰ সহযোগী হৈ থাকিব যি অসমৰ পৰিস্থিতিত বাংলাদেশৰ হিন্দু ভ্ৰমণকাৰীসকলক নাগৰিকত্ব প্ৰদান কৰিব পাৰে, আৰু লগতে কয় যে কেনেদৰে অসমচৰিত্ৰ নিশ্চিত কৰাৰ ওপৰত চিন্তাৰ সমাধান কৰিব পাৰি, আনহাতে “সকলো বোৰ সন্তুলিত কৰিব লাগে আৰু দেশ নিৰ্মাণত যোগ দিব লাগে” সেইটো বিচাৰি উলিওৱাৰ প্ৰয়োজন আছে।

অৱশ্যে তেওঁ ভাৰতীয় সভ্যতাৰ সন্দৰ্ভত ধৰ্মনিৰপেক্ষতাৰ অৰ্থ কি বুজাইছিল সেয়া ব্যাখ্যা কৰা নাছিল, তেওঁৰ বক্তৃতাই দাবী কৰা দেখা গৈছিল যে ভাৰতীয় সভ্যতাই তেওঁৰ দৃষ্টিকোণত ভাৰতৰ সংস্কৃতি আৰু ধৰ্মৰ পৰা শক্তি আহৰণ কৰিছিল। ৰেডিকেল পাণ্ডিত্যবাদী লোক, অসংগতিবাদী আৰু সংবাদ মাধ্যমক তেওঁ দৃঢ়তাৰে কয় যে দেশৰ পাণ্ডিত্যপূৰ্ণ সমাজখন এতিয়াও বাওঁপন্থী বিৰোধীসকলৰ দ্বাৰা অভিভূত হৈ পৰিছে আৰু সংবাদ মাধ্যমসমূহে তেওঁলোকক নিৰ্বাচনী কণ্ঠস্বৰক অৱজ্ঞা কৰি অধিক স্থান দিছে। “এক পাণ্ডিত্যপূৰ্ণ মানসিক উৎপীড়ন মুকলি কৰা হৈছে আৰু ৰাষ্ট্ৰৰ বাওঁপন্থীসকল কাৰ্ল মাৰ্ক্সতকৈ অধিক সংখ্যক উদাৰবাদী।

মিডিয়াত কোনো সংখ্যাগৰিষ্ঠ নিয়ম প্ৰণালী নাই। কাৰ্ল মাৰ্ক্স আৰু লেনিনৰ বাবে ঠাই থকাৰ বাহিৰে তেওঁলোকৰ ভাৰতীয় সভ্যতাৰ বাবে কোনো স্থান নাই”, তেওঁ দৃঢ়তাৰে কয়। ভাৰতৰ ৰক্ষণশীলসকলে বহু দিনৰ আগতে ধৰ্মনিৰপেক্ষতাৰ ধাৰণাটোক পশ্চিমীয়া পণ্ডিত আৰু ভাৰতীয় বুদ্ধিমান লোক দুয়োৰে দ্বাৰা বজাই ৰখা বুলি প্ৰশ্ন কৰিছিল যিসকলে কয় যে ৰাজ্যখন অনুসৰণকাৰীসকলৰ পৰা সমান দূৰত্বত থাকিব লাগে, সকলো বোৰ কথা বিবেচনা কৰা হয়। শৰ্মাই দাবী কৰিছিল যে নাগৰিকত্ব পৰিৱৰ্তন আইন (চিএএ) কিতাপখন প্ৰদান কৰাৰ বিষয়, কাষৰীয়া ৰাষ্ট্ৰসমূহৰ হিন্দু আৰু মুছলমান ক্ষণস্থায়ীসকলক সমতুল্য অধিকাৰ দিব নোৱাৰে। নাগৰিকত্ব পৰিৱৰ্তন আইনৰ কথা উল্লেখ কৰি শৰ্মাই কয় যে এই প্ৰদৰ্শনৰ ক্ষেত্ৰত দুটা দৃষ্টিভংগী বিকশিত হৈছে।

অসমৰ বাহিৰৰ প্ৰতিবাদকাৰীসকলৰ বাবে, দাবী টো হৈছে যে কেৱল হিন্দু প্ৰব্ৰজনকাৰীসকলক নাগৰিকত্ব দিয়া উচিত নহয়, মুছলমান প্ৰব্ৰজনকাৰীসকলকো সামৰি ল’ব লাগে। অৱশ্যে অসমত এই আইনৰ বিৰুদ্ধে হোৱা প্ৰতিবাদত এই দাবীৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰা হৈছিল যে আন দেশৰ হিন্দু বা মুছলমানসকলক নাগৰিকত্ব প্ৰদান কৰা উচিত নহয়।” ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ৰ তথাকথিত ধৰ্মনিৰপেক্ষ প্ৰতিবাদকাৰীসকলেহে সমগ্ৰ প্ৰতিবাদক সাম্প্ৰদায়িক ৰং দিবলৈ চেষ্টা কৰিছিল”, তেওঁ দাবী কৰে। চি.এ.এ. তেওঁলোকৰ বাবে যিসকল “ধৰ্মৰ আধাৰত সৃষ্টি কৰা সাম্প্ৰদায়িক দেশৰ হিতাধিকাৰীসকলৰ বাবে নহয়” তেওঁলোকৰ বাবে, তেওঁ কয় যে যদি চুবুৰীয়া দেশৰ পৰা অহা মুছলমান প্ৰব্ৰজনকাৰীসকলে প্ৰমাণ কৰিব পাৰে যে তেওঁলোকৰ মূল দেশবোৰত তেওঁলোকৰ সৈতে বৈষম্যমূলক আচৰণ কৰা হৈছে, ভাৰতে তেওঁলোকক নাগৰিকত্ব প্ৰদান কৰিবলৈ ইচ্ছুক হ’ব।

Assamese Shayari

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
2,873FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -

Latest Articles